
La importància del dissenyador gràfic
La importància del dissenyador gràfic
El dissenyador gràfic és l’encarregat de planificar, elaborar i desenvolupar la comunicació visual de la nostra empresa.
El logotip, la tipografia, els colors o les diverses imatges emprades són una manifestació física de la nostra marca. Volem reflectir de manera efectiva els valors, la filosofia i la identitat de la nostra empresa, projectar una imatge sòlida. I sobretot volem ser coneguts i reconeguts.
En MotivoGráfico sabem bé que el disseny gràfic és un dels aspectes més importants de l’estratègia empresarial. Cal tenir en compte que la imatge corporativa és la millor manera de diferenciar-se de la resta i de potenciar el nom de l’empresa enfront de la competència.
El dissenyador gràfic i la comunicació
La importància del disseny gràfic radica en la importància que es dóna actualment a la imatge en la societat. La imatge corporativa és la primera presa de contacte amb el client i d’ella depenen les seves futures relacions. Per això la comunicació visual és una de les armes més potents de les empreses.
Però no sols es tracta de dissenyar una imatge atractiva per a la nostra empresa, el disseny gràfic ha de ser la manifestació visual de l’estratègia de màrqueting prèviament traçada. És a dir, el dissenyador gràfic ens ajudarà a expressar si la nostra marca és sofisticada, seriosa, luxosa, desenfadada, low cost… i sempre hem d’estar encaminats a aconseguir els objectius empresarials i de comunicació.

Una estratègia de comunicació és la planificació dels objectius de comunicació de l’entitat en funció dels seus objectius. Per tot això hem de comptar amb un dissenyador gràfic que ens assessori en l’elaboració la nostra identitat visual.
En MotivoGráfico ens encarreguem d’estudiar, dissenyar i desenvolupar una estratègia de comunicació visual que estableixi la identificació de la seva empresa i a més potenciï la diferenciació enfront de possibles competidors.